- Lokacija: Jakčev dom
Meta Krese (1955) je novinarka in fotografinja. Objavlja v slovenskih in tujih časopisih ter revijah. S fotografijami je opremila več knjig, nekaj jih je tudi napisala, je soavtorica več monografij. Deset let je bila urednica Fotografije, revije slovenskih fotografov. Njeni številni prispevki, večinoma s socialno tematiko, so iz Slovenije in tudi iz oddaljenih krajev, zadnja leta pa vse več iz bližjih balkanskih držav.
Dokumentiranje tekstilne industrije je njen dolgoletni projekt. Ko so se leta 2001 začele širiti govorice, da bodo v Muri, ki je veljala za eno največjih tekstilnih tovarn v Evropi in je imela 5 911 zaposlenih, odpustili 2 000 delavcev in delavk, je objavila v reviji Mladina svoj prvi prispevek o delavkah v tekstilni industriji. Za Mladino je pripravila še več reportaž o propadajočih, nekoč cvetočih tekstilnih tovarnah. Leta 2015 in 2016 je dobila za zgodbo o bombažu štipendijo Pulitzerjevega centra za krizno poročanje in tako dokumentirala pridelovanje bombaža v Burkini Faso in Arizoni ter delo v bangladeških in romunskih tekstilnih obratih. Leta 2017 ji je založba Goga omogočila enomesečno bivanje v svoji rezidenci za raziskovanje tekstilne industrije v Novem mestu. Tekste in fotografije o tekstilnih delavkah in delavcih je objavila v domačih in tujih publikacijah, fotografije razstavlja na samostojnih in skupinskih razstavah.
Razstava Nismo stroji! je kombinacija različnih faz njenega dela na temo tekstila, v obdobju več kot dveh desetletij. Z njim odstira zgodbe ljudi, ki stojijo za majicami, srajcami, kavbojkami in nešteto drugimi izdelki, ki jih nosimo in uporabljamo vsakodnevno. V fotografijah namreč obravnava različne vidike tekstilne industrije v Burkini Faso, Ameriki, Bangladešu, Romuniji in Sloveniji, v razponu od pridobivanja bombaža, do proizvodnje oblačil. Vzporedno problematizira vlogo zahodne kolonialne ekspanzije, kapitalizma in socializma ter njunih sodobnih odmevov v obliki globalnega neoliberalizma, nanjo. Dotakne se tudi vidika razmerij delitve dela med spoloma, ko govorimo o lahki ženski industriji v nasprotju s težko moško industrijo.